کوه های دیدنی چان بای شان در چین
نوشته شده توسط : enitour

اگر به ادبیات چین و بخصوص هنر گرافیک چین علاقه دارید باید حتماً از کوه چان بای شان دیدن کنید. این منطقه جزو پارک‌های ملی چین بوده و به دلیل زیبایی منحصر­ به ­فردش محافظت خاصی از آن شده تا خدشه‌ای به بکر بودنش وارد نشود. وجود کوه‌های کشیده و بلند صخره‌ای با درختان پیچ‌وتاب خورده و ابرهای خاص که در آسمان کوه چان بای چین می باشد، این حس را به گردشگران منتقل می کند که نقاشی زبردست همه عناصر را در کنار هم با هنرمندی تمام قرار داده است. عبور رودخانه بهشت و آتش‌فشانی خاموش در کوه چان بای دلیل به وجود آمدن گونه‌های خاص گیاهی و جانوری در این منطقه می باشد.

تور ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشور ایران ازجمله تورهای محبوب گردشگران ایرانی می‌باشد. قیمت تور ارمنستان به دو شکل زمینی و هوایی انجام می‌شود و تور زمینی ارمنستان نیز به دلیل عبور از جاده‌های بسیار سرسبز و خوش‌منظره مورد توجه می‌باشد. قیمت تور ارمنستان در لیست زیر می‌توانید آژانس‌های ارائه‌ دهنده تور ارمنستان را مشاهده نمایید.




:: برچسب‌ها: پارک‌های ملی چین , تور چین , چان بای شان , چان بای شان چین , چین , دیدنی های چین , رودخانه بهشت , کوه چان بای , کوه چان بای شان , کوه چان بای شان چین , مناطق توریستی چین , مناطق دیدنی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: